31 Ağustos 2013 Cumartesi

Total War : Rome II

ROME II - Total War


Merhaba arkadaşlar, bugün uzun süredir oyun tanıtmadığımı keşfettim ve sizler için Total War Rome II Oyununu seçtim.


Sega şirketinin strateji oyunları kategorisinde en çok göze çarpan oyun olarak görülmektedir.



Total War : Rome II Oyununun Desteklediği Diller ;


  • İngilizce,

  • Almanca,

  • Fransızca,

  • İtalyanca,

  • İspanyolca,

  • Rusça,

  • Lehçe,

  • Çekçe,

Bu kadar dilin arasında Türkçe ‘yi görememek üzücü olsada oyun için para veren bir millet olmadığımız için çok fazla üstünde durmuyorum. Mutlaka bedavasını buluruz.



Total War : Rome II Sistem Gereksinimleri ;


En Düşük:


  • İşletim Sistemi : XP/Vista/Windows 7/Windows 8

  • İşlemci: 2 GHz Intel Dual Core işlemci/2.6 GHz Intel Single Core işlemci

  • Bellek: 2 GB RAM

  • Ekran Kartı: 512 MB DirectX 9.0 uyumlu kart “Shader Model 3 ve vertex texture fetch destekli”

  • DirectX: 11

  • Sabit Sürücü: 35 GB boş alan

  • Ekran Çözünürlüğü: 1024×768

Tavsiye Edilenler :


  • İşletim Sistemi: Windows 7/Windows 8

  • İşlemci: İkinci nesil Intel Core i5 işlemci

  • Bellek: 4 GB Ram

  • Ekran Kartı: 1024 MB DirectX 11 uyumlu kart

  • DirectX: 11

  • Sabit Sürücü: 35 GB boş alan

  • Ekran Çözünürlüğü: 1920×1080


Total War : Rome II Tanıtım Videoları;


12 Dakika 58 Saniyelik Tanıtım ;


9 Dakika 18 Saniye (Türkçe Dublaja Çevrilmiş Tanıtım)


18 Dakika 51 Saniyelik Oynanış ve Tanıtım Videosu



 



Total War : Rome II Oyunu Görüntüleri ;


ROME II - Total War1 ROME II - Total War2



Benim Yorumum ;




Oyun hakkında öncelike Türkçe dil desteğinin gelmemiş olması bizim açımızdan hiç iyi olmadı. Sonuçta Dünya ‘daki oyun pazarında ülkemiz çok etkilidir. Yeni çıkan oyunlara ilgimiz büyük olduğundan böyle bir durum caydırıcı gelecektir.


Strateji Oyunları ve Savaş Oyunları sevenlerin severek oynayabileceği bir oyun olarak tanıtım videolarında görülmektedir.



Oyun Hakkında Daha Fazla Bilgiye Nasıl Ulaşabilirsiniz ;


  1. Vikipedia Türkçe Oyun Tanıtım Sayfası,

  2. Youtube Tanıtım ve Oynanış Videosu Araması,

  3. İmages.Google.Com aracılığıyla oyunun ekran görüntüsü araması,

  4. Google.com.TR Total War : Rome II Araması,

  5. Olurda Satın Almak İsterseniz store.steampowered.com satış sayfası,

Yukarıdaki bağlantıları kullanarak oyun hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Daha fazlası için ” Oyun ” kategorimizi ziyaret edebilirsiniz.


Benzer Tanıtımlar ;


Dead Island Riptide



 


Age of Empires II HD Edition



 


The Walking Dead Oyunu



 


Point Blank Oyunu Ekran Görüntüsü



 


Sniper Elite V2



 


Team Fortress 2



Oyunlara bakabilirsiz. Görüş ve önerileriniz bizim için önemlidir.



Total War : Rome II

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder