18 Ağustos 2013 Pazar

Başvurusuz Yüksek Limitli Kredi Kartı Alma Yöntemleri

bankalar


Merhaba arkadaşlar, test ettiğim yüksek limitli kredi kartı alma yöntemlerini sizlerle paylaşacağım.


Öncelikle bu testi Akbank ile yaptım diğer bankalarda da değişeceğini zannetmiyorum. Çünkü tüm bankalarda aynı sistem işler.


1.000 TL limitli Akbank kredi kartım bulunmaktaydı. Kredi kartımı kullanırken asgari tutarını v.s. ödemekteydim. Bahsedeceğim yöntemi uyguladıktan sonra Axses gold 2.200 TL limitli kredi kartına sahip oldum.




Yapmanız gerekenler ;


  1. Kredi kartınızın limitinden kullanabildiğiniz kadarını kullanın.

  2. Kredi kartınızın tüm borçlarını ödeyin.

  3. Kredi kartınızı iptal edin.

  4. 1-2 hafta sonra yeni kredi kartı başvurusunda bulunun.

AkbankBenim yaptığım sadece buydu. Diğer yandan Garanti Bankası ‘ndan kredi çekip düzenli ödeme yapıyordum ve Garanti bankası bonus kredi kartımıda zamanında ödüyordum.


Unutmayın eğer 1 ekstrenizi dahi zamanında ödemezseniz bu sizin bankadaki notunuzu düşürecektir. Ödemelerinizi düzenli yapın elinizdeki paraları banka hesabınızda tutun (Eğer hesap işletim ücreti kesilmiyorsa.)


Bu işlemleri yaptıktan sonra sizinde yüksek limitli kredi kartınız olacaktır. Eğer benim işlemim acele diyorsanız. 4.madde ‘yi uygulamayıp kredi kartınızın limitini arttırılmasını isteyin aksi taktirde kartınızı iptal edeceğinizi söyleyiniz. Bankaları sürekli el altından tehdit etmenizde fayda vardır.



Başvurusuz Yüksek Limitli Kredi Kartı Alma Yöntemleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder