18 Ağustos 2013 Pazar

Broşür

puma ayakkabılarGelecek misafirler için hazırlıklar tüm hızıyla başladı. Annem ana yemekleri yapacak ben ise evler toplayıp tatlı yapacaktım. Nasıl bir misafir aşkıdır annemde ki hala anlamış değilim. Annemin bir sözü vardır “misafir 10 rızıkla gelir ve 1′ni alır, 9 bırakır” diye. Annemin misafire bu şekilde hürmet etmesi gerçekten de çok güzel.


Annem sabah erkenden kalkmış ve yemekleri yapmaya başlamıştı. Ana yemekler için annem çoktan kollarını sıvamıştı. Ana yemek olarak hünkar beğendi, bulgur pilavı ve cacık yapacaktı. Annemin eli de lezzetlidir, güzel annem gibi ben de bu şekilde yemek yapmayı öğrenebilir miydim acaba.




Annem evde yemekleri yaparken ben de tatlı için çoktan kollarımı sıvadım. Tatlıya malzeme almak için evin yakınlarında ki markete gittim. Burada ki markette dolanmaya başladım. Marketten tatlı için gereken ne varsa aldım. Uzun zamandan gelmediğim bu market gerçekten de gelişmişti.


“Marketten çıkışta broşür dağıtan çocuklardan broşürümü de aldım ve evin yolunu tuttum”. Eve gelir gelmez hemen broşürü incelemeye başladım. Broşürde spor ayakkabıları vardı yeni açılan mağazada bir çok ayakkabı çeşidin de müthiş indirimler vardı. Özellikle basketbol ayakkabılarında tam yüzde yetmişe yakın indirim vardı. Bu ayakkabılar değil de benim kırmızı renk tonlarında olan puma ayakkabılar dikkatimi çekmişti.


Kırmızı ve lacivert renklerin bir arada harmanlandığı ayakkabı her koşulda rahat bir kullanım imkanı sağlayan ayakkabılardan. Ayakkabıların ortopedik tabanlı olması ise ayak sağlığı düşünülerek tasarlandığının en büyük göstergesi.



Broşür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder