6 Eylül 2013 Cuma

Seo ve Backlink Paketlerinin Zararı Var Mı ?

Google


Merhaba değerli arkadaşlar, bugün son günlerde webmaster forumlarında oldukça yaygınlaşan seo paketleri / backlink paketleri hakkında bilgilendirmede bulunacağım.


Bu paketler son günlerde özellikle webmaster forumlarında cafcaflı bir şekilde konular açılıp paylaşılmaktadır. Sırf bu konu için birçok websiteside açılmıştır. Paket içeriklerine bakılacak olursa çok güzel bir şekilde dizin gönderimi, sosyal imleme, tanıtım yazısı, paravan blog, wiki tanıtım, forum tanıtım gibi birçok konu bulunmakta.


Fiyatlarına bakacak olursak sağlayacakları hizmete karşılık olarak çok güzel bir fiyat sunulmaktadır. Bazı arkadaşlar sitesinin durumuna bakmadan sipariş versede, sitesine zararı olur mu diye düşünler için bu konuyu açmaya karar verdim.



Seo Paketleri & Backlink Paketleri Siteye Zarar Verir Mi ?


Arkadaşlar şöyle bir durum var eğer siteniz yaşlı, içerik bakımından zengin ve özgün bir siteyse bu çalışmalar aşırıya kaçmadığı taktirde sitenize zararlı olacağını zannetmiyorum. Özelliklede dizin gönderimi, sosyal imleme konularında siteniz 2-3 aylık olsa dahi sitenize olumsuz bir yanetki yapacağını hiç zannetmiyorum.


Fakat şöyle konular var ki örnek veriyorum 50 adet farklı clas ip ‘deki sitelerden tanıtım yazısı satıyorlar. Bu paketi yeni bir siteye aldığınızda ve paket çalışması zamana yayılarak değilde biranda yapılırsa, siteniz bu çalışmadan kötü sonuçlar alabilir. Genel olarak tanıtım yazıları ‘ndan nadiren olumsuz etki olsada toplu bir şekilde link reklam aldığınızda sitenizde olumsuz sonuçlar görebilirsiniz.



Bu paketlerden almak istiyorum, ne yapmalıyım ?


Eğer bu paketlerden almak istiyorsanız öncelikle siteniz en azından 2-3 aylık bir site olmalı ve içerik bakımındanSEOzengin olmalıdır. Örnek veriyorum haftada 1 adet makale yayınlıyorsanız siteniz bu konu için uygun olmayabilir. Eğer günde 1 veya 2 adet özgün makale yayınlıyorsanız bu paketten alabilirsiniz.


Fakat örnek veriyorum 50 adet tanıtım yazısı alıyorsanız bu tanıtım yazılarının 50 ‘side aynı değilde farklı farklı tanıtım yazıları olsun. Bu 50 tanıtım yazısının 50 ‘sinden aynı sayfalarınıza link çıkışı yaptırmayın.


Google ‘ın yeni yaptığı güncellemelerde ortaya ders almak gerekir ise herkez sitesine gerektiği kadar backlink almalıdır. Tekrardan size öneriyorum ki eğer siteniz yaşlı ve içerik bakımından zengin değil ise paket halinde alacağınıza 2 adet kaliteli siteden tanıtım yazısı alın daha iyi.


Bu arada dizin gönderimlerinde herkeze güvenmeyiniz. Ben 250 dizin gönderimi için birisiyle çalıştım. Gönderdiği raporu 1 ay sonrasında incelediğimde dizinlerin hiçbirinin sitemi onaylamadığını gördüm. Bu konularada dikkat ediniz. Birde yapılan çalışma asla silinmemelidir. Açtıkları paravan blog kapandığında makaleleriniz silinince sizler zarar görürsünüz.


Bir forumda imzada gördüğüm güzel bir söz vardı.  ” Seo google ‘ı kandırmak değil, onu anlamaktır. ” bu söze kulak veriniz.



Seo ve Backlink Paketlerinin Zararı Var Mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder