8 Eylül 2013 Pazar

M83 - Midnight City

M83 – Midnight City Orjinal Video Klip



M83 – Midnight City Türkçe ve İngilizce Şarkı Sözleri


Waiting in the car ~ Waiting for a ride in the dark
Arabada bekliyorum ~ karanlıkta sürmek için bekliyorum
At night the city grows ~ Look at the horizon glow
Gece şehir büyür ~ ufuk çizgisinin kızarıklığına bak


Waiting in the car ~ Waiting for a ride in the dark
arabada bekliyorum ~ karanlıkta sürmek için bekliyorum
Drinking in the lights ~ Following the neon signs
ışıklar içinde içiyorum ~ neon ışıklı tabelaları takip ediyorum


Waiting for a word ~ Looking at the milky skyline
bir kelime için bekliyorum ~ samanyolu çizgisine bakıyorum
The city is my church ~ It wraps me in its blinding twilight
şehir benim kilisem ~ sarmalar beni kör alacakaranlığının içine


Waiting in the car ~ Waiting for a ride in the dark
arabada bekliyorum ~ karanlıkta sürmek için bekliyorum


Daha fazlası için ” Müzik ” kategorimizi ziyaret edebilir veya ” Yabancı Müzik Dinle ” etiketimizi takip edebilirsiniz.



M83 - Midnight City

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder